İstanbul’da Sinop ve ilçelerine ait 106 derneğin bağlı olduğu Sinop Dernekleri Federasyonu (SİNDEF) Başkanlığı için SİNDEF Kurucu Gençlik Kolları Başkanı ve uzun zamandır yönetim kurulu üyesi olarak görev yapan Oğuz Yıldırım adaylığını açıkladı.
17 Mayıs 2026 Pazar günü saat: 19.00'da İstanbul Esenler Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek genel kurul öncesinde kamuoyuna seslenen Yıldırım, “Değişim değil, gelişim” sloganıyla yola çıktığını belirtti.
Federasyonun daha güçlü, daha kapsayıcı ve etkin bir yapıya kavuşması için çalışacaklarını ifade eden Yıldırım’ın önümüzdeki günlerde projelerini detaylı şekilde paylaşması bekleniyor.
Kaynak: Haber Merkezi





